29 Kasım 2011 Salı


Bir çift mutluluğunu bizimle paylaşmak isteyen ilk arkadaşımız STFU (adı bende saklı)...
Kışın iyice gelmesiyle kendisini sıcak ve kuru tutacak bir çift botta karar kılmış. Sade ve sağlam görünüşlü bir bot tercih etmiş. Siyah çoğu zaman benim de favorim olmuştur. Bakın kendisi yeni botlarıyla ilgili duygularını nasıl ifade ediyor;
"aldığımda yaptığım ilk iş, tabi alırken hevesli değil gibi yapıp fiyat kırdım. Sonra ofise gidince ilk işim koklamak oldu. Mis gibi kokuyordu... Sonra çocuğum gibi sevdim onu, sarıldım.Dedim, önümüzdeki yıl seni yeni cicilerle aldatıcam ama seni unutmayacam" 
Ne diyelim? Mutluluğun nasıl ve ne şekilde geleceği belli olmaz. STFU için yeni botları bir çift mutluluk olmuşsa bize de yeni sezona kadar mutluluklar dilemek düşüyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder